Παράδειγμα ηλεκτρικού ποδηλάτου
showpicture.php?ad=11437&pic=0

Βασικά χαρακτηριστικά

ΣΚΕΛΕΤΟΣ: Αλουμίνιο
ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΛΙΘΙΟΥ : 36V/10Ah
ΙΣΧΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ : 250W - 350W
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ : έως 100 χλμ
ΧΡΟΝΟΣ ΦΟΡΤΙΣΗΣ : 5-6 ώρες
ΜΕΓΙΣΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ : 35 χλμ/ώρα
ΕΛΕΓΧΟΣ : Έξυπνος Ρυθμιστής Ταχύτητας
Διάσταση Τροχών : 20” έως 26”
Οθόνη LCD
Ταχύτητες Shimano
Φώτα LED
Μετρητής Ταχύτητας
Αναπαυτική σέλα
Αναρτήσεις εμπρός
Tektro Δισκόφρενα ή V-brakes
Kenda Ελαστικά

(h)I Tech

Λόγω νομοθεσίας δεν επιτρέπεται να υπάρχει ώθηση χωρίς να γυρνάς το πετάλι γιατί αν καταφέρνει αυτόνομα πάνω από 7-8χαω ταχύτητας τότε πρέπει να υπάγεται στην τροχαία αλλιώς θεωρείται "πατίνι". Οπότε μετά τις πρώτες 2-3 πεταλιές το μοτέρ σου δίνει 2-3 πεταλιές για κάθε περίπου 1 που γυρνάς την πεταλιέρα. Σε κάθε περίπτωση, με την ένδειξη μπαταρίας καλό είναι να τσεκάρεις πριν ξεκινήσεις ενώ μπορείς πάντα να πάρεις το φορτιστή μαζί ώστε αν φοβάσαι μη μείνεις (δεν ακινητοποιήται -απλά πλεόν παίζεις σόλο), να ξεσυρταρώσεις ξεκλειδώνοντας την μπαταρία ώστε να την φορτίσεις πχ στο γραφείο χωρίς να βάζεις μέσα όλο το ποδήλατο. Αυτό θα το κάνουν οι άλλοι που θα το περιεργάζονται..

Ο ηλεκτροκινητήρας του είναι αυτός που φαίνεται σαν ταμπούρο στην πίσω ρόδα. Τα 250W που παράγει είναι το απαραίτητο όριο που θεσπίζει η EU και δεν μπορείς να το χαρακτηρίσεις ξενέρωτο σε καμία περίπτωση. Η κατασκευή του είναι απλή ενώ η συντήρηση & η δυνατότητα επισκευής του είναι ανύπαρκες. Στην πραγματικότητα δεν συμφέρει να πλέξεις ούτε τη ζάντα στο νέο μοτέρ κι έτσι απλά παίρνεις ένα έτοιμο τροχό από αντιπροσωπεία, εκτός και θέλεις καλύτερης ποιότητας ζάντες που προσωπικά δεν βρίσκω το λόγο για την χρήση που προορίζεται. Όντας ηλεκτρικό το μοτέρ δεν χρειάζεται ζέσταμα ή άλλη προετοιμασία, δεν υπάρχει ροντάρισμα (στρώσιμο) και είναι φυσικά γραμμικότατο. Ο αυτοκινητιστής θα το χαρακτηρίσει εντελώς αθόρυβο αλλά ο μοτοσυκλετιστής θα προσέξει έναν ηλεκτρικό ήχο που παράγεται και θυμίζει λίγο ρομποτ ή διάδρομο γυμναστηρίου στο πολύ πιο ευχάριστό του. Σίγουρα θα ήθελα να ακούγεται αυτός ο ήχος λίγο παραπάνω αλλά αφού δεν έχει εξάτμιση πραγματικά είμαι ανοιχτός σε ιδέες..

Η μπαταρία Λιθίου-Πολυμερών που διαθέτει είναι 36V αντί 24V της προηγούμενης γενιάς και 10Ah αντί 8Ah, που μεταφράζεται σε περισσότερη δύναμη και αυτονομία για τον ίδιο όγκο. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή "δεν παρουσιάζει φαινόμενο μνήμης" και δεν είναι απαραίτητο να εξαντλείται για να φορτίζεται σωστά (όπως επίσης ισχυρίζονται ότι συμβαίνει στα κινητά). Τα εισαγωγικά παραπάνω μπήκαν επειδή όπως διαβάζω εδώ: http://tinyurl.com/38cy3eb πολλοί νομίζουν ότι τα στοιχεία που περιέχουν λίθιο είναι κάτι σαν τον "Σούπερμαν" των μπαταριών. Πραγματικότητα είναι ότι τα φαινόμενα μνήμης των στοιχείων έχουν περιοριστεί δραστικά, δεν ήταν όμως δυνατόν να τα εξαλείψουν. Μόνο οι μπαταρίες υγρών στοιχείων μπορούν και πρέπει να δουλεύουν όσο πιο φορτισμένες γίνεται. Οι ξηρού τύπου πρέπει να κάνουν όσο το δυνατόν πιο πλήρεις κύκλους φόρτισης - εκφόρτισης. Σίγουρα εμφανίζουν μνήμη πολύ δυσκολότερα από τις Ni-Cd, αλλά δεν σημαίνει αυτό ότι δεν εμφανίζουν ποτέ. Αναμενόμενο είναι φυσικά να παρουσιάσουν δυσλειτουργία αργότερα από αντίστοιχες μπαταρίες Ni-Cd, αλλά δεν απαλλάσσονται από την ανάγκη καλής μεταχείρισης."

Κατά τα άλλα, ο ελεγκτής, το μοτέρ και τα παρελκόμενα οργανάκια δεν είναι πλέον εξαρτήματα πειραματικού σταδίου αφού παράγονται μαζικά σε παραλλαγές αρκετά τα τελευταία έτη, ασχέτως αν έχουμε GR άγνοια. Κακό δε θα ήταν επίσης αν φροντίζαμε το συγκεκριμένο όχημα να μην διαβιώνει σε συνθήκες μόνιμης υγρασίας (μπαλκόνι) ή αδυσώπητης ζέστης (παρατημένο 1 μέρα χωρίς σκιά σε κάποια παραλία). Τα ηλεκτρονικά μέρη του δε θα χαρούν ιδιαίτερα αλλά όσοι έχουν ασχοληθεί παθιασμένα με ποδήλατο γνωρίζουν ότι αυτές οι συνθήκες αντενδείκνυνται έτσι κι αλλιώς και για τα απλά ποδήλατα.

Όλα τα υπόλοιπα μέρη είναι κοινά ποδηλατικά εξαρτήματα που συναντώνται και στο εμπόριο.

thumb_Napoli_16.jpgthumb_Napoli_18.jpgthumb_Napoli_19.jpgthumb_Napoli_20.jpgthumb_Napoli_21.jpgthumb_Napoli_22.jpgthumb_Napoli_23.jpgthumb_Napoli_24.jpg

Παράδειγμα ηλεκτρικού ποδηλάτου 2

Μονάδα ελέγχου: Όλοι οι κινητήρες που τοποθετούνται στον εμπρόσθιο τροχό, ελέγχονται από το βασικό χειριστήριο LED που χαρακτηρίζεται από την ευχρηστία, την σταθερή του λειτουργία και την πλήρη αξιοπιστία του. Κινητήρας: Ο κινητήρας τοποθέτησης της Panasonic, στον εμπρόσθιο τροχό, έχει γίνει γνωστός από την αξιοπιστία και την καλή του απόδοση. Η ισορροπημένη κατανομή βάρους, του εξασφαλίζει ομαλή και ποιοτική κύλιση στο ποδήλατο δρόμου, ενώ παράλληλα επιτρέπει την χρήση φρένου, τύπου κόντρας στο πίσω τροχό. Επίσης, και οι μπαταρίες της Panasonic προσφέρουν υψηλά επίπεδα ασφάλειας, μεγάλη διάρκεια ζωής και αξιοπιστία λειτουργίας του συστήματος.

newego_LARGE_t_761_35036493_type11885.jpg

bibliography:
http://www.kettler.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=55&Itemid=64

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License